מיסבים לינאריים

מיסבים לינארים מצטיינים בחיכוך נמוך ומאפשרים תנועה קווית במהלך אינסופי. ניתן למצוא אותם החל ממידות של 2 מ"מ ואילך.
אנחנו מייצגים את חברת MPS, שמפתחת ומייצרת מערכות מיקרו-מכאניות ועיקר התמחותה הינו מזעור מערכות לתעשיית החלל והתעופה, לתעשיות ביטחוניות ולציוד הרפואי.

כיצד בנויים מסבים ליניאריים

חברת לוונשטיין טכנולוגיות מספקת כבר יותר מ- 80 שנה פתרונות הינע בדגש על חדשנות, דיוק ואמינות גבוהה. לאורך השנים סיפקנו פתרונות מדויקים לצרכיהם של לקוחות ממגזרים רבים במשק, ביניהם בשוק הביטחוני, הרפואי ומוליכים למחצה. זאת, בהתבסס על עבודתו של צוות הנדסי מיומן ועל רכיבים מכאניים מעולים ומערכות מיקרו מדויקות, לרבות מיסבים ליניאריים.

מאפייני מסבים ליניאריים

באופן כללי, מטרתו של מסב ליניארי הינה אבטחת תנועה צירית חלקה בחיכוכים מינימאליים ותנועה מדויקת. קיימים שני סוגים של מסבים ליניאריים:

  • מסבים ליניאריים מיניאטוריים – בעלי רמת דיוק גבוהה כאשר הבית עשוי POM. הקוטר החיצוני של המסב נתמך על ידי מחטים עשויות נירוסטה אשר פועלות בו זמנית כמסילות עבור כדוריות המסב ולחיזוק בית המסב. ישנו מגוון רחב של מסבים סטנדרטיים בעלי דיוק ליניארי גבוה עם עיצוב ייחודי המציע חיסכון ניכר בעלויות המסב. טווח הקטרים הפנימיים של המסב הוא 3 עד 25 מילימטרים, וטווח הקטרים החיצוניים הינו 7 עד 40 מילימטרים.
  • מיסבים גליליים ליניאריים מיניאטוריים – בעלי בית מנירוסטה וכלוב עשוי פליז לטובת דיוק ליניארי מרבי. טווח טמפרטורת העבודה הסטנדרטי הוא 40 עד 80 מעלות צלזיוס, וניתן לבחור סוגי שימונים שונים לטובת עבודה בטווח רחב יותר של טמפרטורות. טווח הקטרים הפנימיים של המסב 2 עד 6 מילימטרים וטווח הקטרים החיצוניים הוא 4 עד 12 מילימטרים.

למידע נוסף והכוונה מקצועית

לרשותם עומד צוות הנדסי מיומן שמאחוריו שורה ארוכה של פרויקטים בכל רמות המורכבות. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף אודות מיסבים ליניאריים, רכיבים מכאניים ומערכות מיקרו מדויקות שחברתנו משווקת, התקשרו לנציגי L-Tech בטלפון 03-9780800.